Preke Endrren ♥

Thursday, May 8, 2014

|Foto-Video| Nusja më e lartë në Planet, brazilianja me 203 centimetra

Modelja më e lartë braziliane Elisani da Crus Silva zyrtarisht do të bëhet nusja më lartë në botë , pasi të dashurin e saj Fransinaldo ja dha fjalën se do të martohet. Kjo vajzë është 203 centimetra. Lidhja e tyre shkonë për 3 vjet , dhe ata kanë dallim në gjatësi prej 41 centimetër dhe kurrë ska patur ndonjë problem!
Ky çift i ri rreth një vit që jetojnë së bashku në qytetin Salinopolis, një qytet brazilianë dhe dëshira e ciftit të rijë është që me shpresë në shtëpinë e tyre sa më shpejtë do të dëgjojënë fëmija të qan, dmth të trashegohen. Elisani edhe pse është vetëm 18 vjeçe në mënyrë të etur pret të lindë një fëmijë të dashurit të saj. Brazilian frikësuar ju nuk mund të merrni shtatzënë për shkak të rritjes së saj gjigante që është shkaktuar për shkak të tumorit në rritje në gjëndër hipofizë e saj . Pavarësisht , ata janë të dy të lumtur në jetën e tyre të lumtur së bashku .
Edhe pse nuk mund të bëjnë pa njëri-tjetrin ishte edhe fillimi i marrëdhënieve të tyre . Ata u takuan kur Elisani ka qenë 16 vjeç dhe ajo thotë se ishte shumë fëminore kur e takoji të fejuarin e saj 41 cm më të vogël. Të gjithë miqtë e mi mendojnë se është e bukur, por ajo kurrë nuk do të vijnë me ne, sepse ka një turp . Marrëdhënia jonë është e veçantë, sepse unë e kuptoj atë dhe ajo më kuptonë mua  







1 comment: